имам 155 1.6 16v и я зареждам със бензин 95 не е на газ. ще имам ли проблеми ако и сложа малко екто 98 бензин от лукойл-а.друга бензиностанция в града ми няма.
Известие
Collapse
No announcement yet.
едно въпросче
Collapse
X
-
всеки ден пия! ако и днес пийна дали ще ми стане нещо155 осем хиляди клапана 16 вериги
0884650778 токи4а
http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related
-
Първоначално публикувано от Alfeto Покажи съобщениеимам 155 1.6 16v и я зареждам със бензин 95 не е на газ. ще имам ли проблеми ако и сложа малко екто 98 бензин от лукойл-а.друга бензиностанция в града ми няма.
Иначе по темата - високо-октановия бензин има смисъл при двигатели в добро здраве и доста по-висока мощност. При теб проблем няма да има, но вероятно няма да има и кой знае каква разлика. На теб ще ти се стори, че върви повече но това си е на психологическа основа. Има и друг момент - в нашите прекрасни бензиностанции много често 98 отговаря като качество на обикновения 95 на запад.
Comment
-
Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение........ Има и друг момент - в нашите прекрасни бензиностанции много често 98 отговаря като качество на обикновения 95 на запад.'97 155 1.8 16V
GMC YUKON DENALI 5.7 V8
the cost of living is dying...everybody pays...
sigpic
Comment
-
според мен за 1.6 двигател без пипнат чип, няма никакъв смисъл. Но не бърка и да опиташ де.
Но за да има истински ефект от опита, гледай да заредиш примерно 20 литра, при почти празен резорвоар
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщениеспоред мен за 1.6 двигател без пипнат чип, няма никакъв смисъл. Но не бърка и да опиташ де.
Но за да има истински ефект от опита, гледай да заредиш примерно 20 литра, при почти празен резорвоар
Аз все още съм на мнение, че не си струва...
Sent from my S2 using Tapatalk 2
Comment
-
Дали е 95 или 98 октана имаше значение само тогава, когато в бензина просто добавяха съответното количество ди оловен тетраетил. Това беше някога, когато все още имаше истински бензин. Тогава и октановото число беше във функция от компресията на мотора.
Примерно: старите мотори с компресия от 6.5-7 бара си караха с А-76. На тях ха си им сложил А-93 и просто забиваха муцуните. Обратното, на двигател с 11-12 бара компресия, като му сложиш нискооктанов бензин и започва да тропа, а даже и не иска да угасне.
Това , както казах- беше.
Сега "бензина" е безоловен и го докарват на октани с разни гадории, като терпентин и рапицово масло например.
За това, тия три октана нямат абсолютно никакво значение, освен чиста психология!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеДали е 95 или 98 октана имаше значение само тогава, когато в бензина просто добавяха съответното количество ди оловен тетраетил. Това беше някога, когато все още имаше истински бензин. Тогава и октановото число беше във функция от компресията на мотора.
Примерно: старите мотори с компресия от 6.5-7 бара си караха с А-76. На тях ха си им сложил А-93 и просто забиваха муцуните. Обратното, на двигател с 11-12 бара компресия, като му сложиш нискооктанов бензин и започва да тропа, а даже и не иска да угасне.
Това , както казах- беше.
Сега "бензина" е безоловен и го докарват на октани с разни гадории, като терпентин и рапицово масло например.
За това, тия три октана нямат абсолютно никакво значение, освен чиста психология!
Sent from my S2 using Tapatalk 2
Comment
-
http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F
Прегледай клипа, както казах - зависи от мотора
Sent from my S2 using Tapatalk 2
Comment
-
Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщениеНе е точно така! Абсолютизираш нещата а в случая това не е правилно. Има си мотори които си искат висооктановия бензин.
Sent from my S2 using Tapatalk 2Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщениеhttp://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F
Прегледай клипа, както казах - зависи от мотора
Sent from my S2 using Tapatalk 2
Съвсем ясно съм написал, че тия с по-голяма компресия изискват по-високо-октанов бензин.
Линка ти не води към нищо конкретно.
Освен това, вместо да пишеш по два поста през 5-6 минути, редно е да си редактираш просто предишния.
Попрочети правилата на форума!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
По ред на номерата:
1. Степента на сгъстяване на 155 1,6 е 10,3 (поне според нетя), което по твоите критерии клони по-скоро към "тия с по-голяма компресия" и следователно изискват по-високо-октанов бензин. Обаче видиш ли тъпите италианци са писали че се кара с 95, който поне според мен не се води високо-октанов.
Идеята ми не беше, че си написал нещо грешно а по-скоро, както казах абсолютизираш без да конкретизираш (баси яките думи дето ползвам,а?).
2. Ето ти работещ линк - http://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI . Предния съм го копирал от таблета и е за мобилно устройство - моя грешка.
3. Виноват за многото постове.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеДали е 95 или 98 октана имаше значение само тогава, когато в бензина просто добавяха съответното количество ди оловен тетраетил. Това беше някога, когато все още имаше истински бензин. Тогава и октановото число беше във функция от компресията на мотора.
Примерно: старите мотори с компресия от 6.5-7 бара си караха с А-76. На тях ха си им сложил А-93 и просто забиваха муцуните. Обратното, на двигател с 11-12 бара компресия, като му сложиш нискооктанов бензин и започва да тропа, а даже и не иска да угасне.
Това , както казах- беше.
Сега "бензина" е безоловен и го докарват на октани с разни гадории, като терпентин и рапицово масло например.
За това, тия три октана нямат абсолютно никакво значение, освен чиста психология!
-Помисли по- добре за качествена добавка (вече и цените са конкурентни)! Ако са те притеснили температурите навън или многото боклуци в бензина! Едноктратна е инвестицията с по-виоко ценово изражение, но и ефекта се усеща, с по- благоприятно въздействие в/у всички елементи на автомобила!трол след трол след трол
Comment
-
Първоначално публикувано от Alfeto Покажи съобщениеимам 155 1.6 16v и я зареждам със бензин 95 не е на газ. ще имам ли проблеми ако и сложа малко екто 98 бензин от лукойл-а.друга бензиностанция в града ми няма....
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщениеПо ред на номерата:
1. Степента на сгъстяване на 155 1,6 е 10,3 (поне според нетя), което по твоите критерии клони по-скоро към "тия с по-голяма компресия" и следователно изискват по-високо-октанов бензин. Обаче видиш ли тъпите италианци са писали че се кара с 95, който поне според мен не се води високо-октанов.
Идеята ми не беше, че си написал нещо грешно а по-скоро, както казах абсолютизираш без да конкретизираш (баси яките думи дето ползвам,а?).
2. Ето ти работещ линк - http://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI . Предния съм го копирал от таблета и е за мобилно устройство - моя грешка.
3. Виноват за многото постове.
10.3 степен на сгъстяване е някъде кум 12-12.5 бара.
Не може да се конкретизира, защото всички автомобили, поне масовото производство в Европа е по стандарта 95 октана безоловен и 96 оловен бензин.
По-старите стандарти са 76, после 83, 86, а през 70-те рязко се повишава компресията на моторите и дори в соц. измерението се започва с бензини 93 и 96 октана.
С преминаването на безоловен бензин, А-93 се прави опит да се замени с Н-92, а А-96 с Н-95.
Производството се оказва доста скъпо по тая технология. С новата Н-92 се оказва пълен боклук и просто няма автомобил, който да работи добре с него. Включително и ниско-компресионните мотори.
Така като стандартен се оказва Н-95. По-нискооктанав просто не се предлага.
Сега октановото число показва повече качеството на бензина, отколкото реалното му октаново число. Просто в това, което ни пробутват за бензин има не повече от 30-40% бензин. Останалото са просто пълнители.
За това мотори, които харчеха по 5.5 л/100 км. сега под 6.5-7 не можеш да ги свалиш.
Поне от 10 години не съм чул на мотор да му "чука аванса", тоест да има детонационно горене, независимо от предварението.
Ето защо, дали ще сложиш 95; 98 или 100 октана е все тая, просто защото цифрите не посочват октановото число, а просто са по-чисто гориво.
Или поне ние си мислим така!: Наздраве:На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment