Известие

Collapse
No announcement yet.

едно въпросче

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • едно въпросче

    имам 155 1.6 16v и я зареждам със бензин 95 не е на газ. ще имам ли проблеми ако и сложа малко екто 98 бензин от лукойл-а.друга бензиностанция в града ми няма.

  • #2
    всеки ден пия! ако и днес пийна дали ще ми стане нещо
    155 осем хиляди клапана 16 вериги
    0884650778 токи4а

    http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Alfeto Покажи съобщение
      имам 155 1.6 16v и я зареждам със бензин 95 не е на газ. ще имам ли проблеми ако и сложа малко екто 98 бензин от лукойл-а.друга бензиностанция в града ми няма.
      Шегуваш се нали?
      Иначе по темата - високо-октановия бензин има смисъл при двигатели в добро здраве и доста по-висока мощност. При теб проблем няма да има, но вероятно няма да има и кой знае каква разлика. На теб ще ти се стори, че върви повече но това си е на психологическа основа . Има и друг момент - в нашите прекрасни бензиностанции много често 98 отговаря като качество на обикновения 95 на запад.
      Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
        ........ Има и друг момент - в нашите прекрасни бензиностанции много често 98 отговаря като качество на обикновения 95 на запад.
        да не говорим че в 90% от случаите е и като 92
        '97 155 1.8 16V
        GMC YUKON DENALI 5.7 V8
        the cost of living is dying...everybody pays...
        sigpic

        Comment


        • #5
          според мен за 1.6 двигател без пипнат чип, няма никакъв смисъл. Но не бърка и да опиташ де.
          Но за да има истински ефект от опита, гледай да заредиш примерно 20 литра, при почти празен резорвоар

          AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
          AR 155 2.0 16v SUPER
          Toyota Corolla 2014 S Premium
          Moskvich 2140

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
            според мен за 1.6 двигател без пипнат чип, няма никакъв смисъл. Но не бърка и да опиташ де.
            Но за да има истински ефект от опита, гледай да заредиш примерно 20 литра, при почти празен резорвоар
            И за да има още по-голям ефект, най-добре като заредиш 20литра, да разкачиш и акумулатора за да се обучи компотера на рацерски бенц. Той така или иначе си е адаптивен но си е друго като го ресетнеш.
            Аз все още съм на мнение, че не си струва...

            Sent from my S2 using Tapatalk 2
            Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

            Comment


            • #7
              Дали е 95 или 98 октана имаше значение само тогава, когато в бензина просто добавяха съответното количество ди оловен тетраетил. Това беше някога, когато все още имаше истински бензин. Тогава и октановото число беше във функция от компресията на мотора.
              Примерно: старите мотори с компресия от 6.5-7 бара си караха с А-76. На тях ха си им сложил А-93 и просто забиваха муцуните. Обратното, на двигател с 11-12 бара компресия, като му сложиш нискооктанов бензин и започва да тропа, а даже и не иска да угасне.
              Това , както казах- беше.
              Сега "бензина" е безоловен и го докарват на октани с разни гадории, като терпентин и рапицово масло например.
              За това, тия три октана нямат абсолютно никакво значение, освен чиста психология!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Дали е 95 или 98 октана имаше значение само тогава, когато в бензина просто добавяха съответното количество ди оловен тетраетил. Това беше някога, когато все още имаше истински бензин. Тогава и октановото число беше във функция от компресията на мотора.
                Примерно: старите мотори с компресия от 6.5-7 бара си караха с А-76. На тях ха си им сложил А-93 и просто забиваха муцуните. Обратното, на двигател с 11-12 бара компресия, като му сложиш нискооктанов бензин и започва да тропа, а даже и не иска да угасне.
                Това , както казах- беше.
                Сега "бензина" е безоловен и го докарват на октани с разни гадории, като терпентин и рапицово масло например.
                За това, тия три октана нямат абсолютно никакво значение, освен чиста психология!
                Не е точно така! Абсолютизираш нещата а в случая това не е правилно. Има си мотори които си искат висооктановия бензин.

                Sent from my S2 using Tapatalk 2
                Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

                Comment


                • #9
                  http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F


                  Прегледай клипа, както казах - зависи от мотора

                  Sent from my S2 using Tapatalk 2
                  Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
                    Не е точно така! Абсолютизираш нещата а в случая това не е правилно. Има си мотори които си искат висооктановия бензин.

                    Sent from my S2 using Tapatalk 2
                    Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
                    http://m.youtube.com/index?&desktop_uri=%2F


                    Прегледай клипа, както казах - зависи от мотора

                    Sent from my S2 using Tapatalk 2
                    А ти, колега, чети преди да пишеш!
                    Съвсем ясно съм написал, че тия с по-голяма компресия изискват по-високо-октанов бензин.

                    Линка ти не води към нищо конкретно.
                    Освен това, вместо да пишеш по два поста през 5-6 минути, редно е да си редактираш просто предишния.
                    Попрочети правилата на форума!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      По ред на номерата:
                      1. Степента на сгъстяване на 155 1,6 е 10,3 (поне според нетя), което по твоите критерии клони по-скоро към "тия с по-голяма компресия" и следователно изискват по-високо-октанов бензин. Обаче видиш ли тъпите италианци са писали че се кара с 95, който поне според мен не се води високо-октанов.
                      Идеята ми не беше, че си написал нещо грешно а по-скоро, както казах абсолютизираш без да конкретизираш (баси яките думи дето ползвам,а ?).
                      2. Ето ти работещ линк - http://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI . Предния съм го копирал от таблета и е за мобилно устройство - моя грешка.
                      3. Виноват за многото постове.
                      Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Дали е 95 или 98 октана имаше значение само тогава, когато в бензина просто добавяха съответното количество ди оловен тетраетил. Това беше някога, когато все още имаше истински бензин. Тогава и октановото число беше във функция от компресията на мотора.
                        Примерно: старите мотори с компресия от 6.5-7 бара си караха с А-76. На тях ха си им сложил А-93 и просто забиваха муцуните. Обратното, на двигател с 11-12 бара компресия, като му сложиш нискооктанов бензин и започва да тропа, а даже и не иска да угасне.
                        Това , както казах- беше.
                        Сега "бензина" е безоловен и го докарват на октани с разни гадории, като терпентин и рапицово масло например.
                        За това, тия три октана нямат абсолютно никакво значение, освен чиста психология!
                        Aбсолютната истина! С тия три октана - винаги са пълни мошенгии в България!
                        -Помисли по- добре за качествена добавка (вече и цените са конкурентни)! Ако са те притеснили температурите навън или многото боклуци в бензина! Едноктратна е инвестицията с по-виоко ценово изражение, но и ефекта се усеща, с по- благоприятно въздействие в/у всички елементи на автомобила!
                        трол след трол след трол

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Alfeto Покажи съобщение
                          имам 155 1.6 16v и я зареждам със бензин 95 не е на газ. ще имам ли проблеми ако и сложа малко екто 98 бензин от лукойл-а.друга бензиностанция в града ми няма.
                          Слагай смело. При тоя мотор едва ли ще забележиш разлика. Аз даже очаквах колегите да ти препоръчат да го смениш с 2,0 8V
                          ...
                          155 1,6 TS 16V `96
                          166 2,4 JTD `99
                          147 1,9 JTDm 8V `07

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
                            По ред на номерата:
                            1. Степента на сгъстяване на 155 1,6 е 10,3 (поне според нетя), което по твоите критерии клони по-скоро към "тия с по-голяма компресия" и следователно изискват по-високо-октанов бензин. Обаче видиш ли тъпите италианци са писали че се кара с 95, който поне според мен не се води високо-октанов.
                            Идеята ми не беше, че си написал нещо грешно а по-скоро, както казах абсолютизираш без да конкретизираш (баси яките думи дето ползвам,а ?).
                            2. Ето ти работещ линк - http://www.youtube.com/watch?v=gQghB4asSnI . Предния съм го копирал от таблета и е за мобилно устройство - моя грешка.
                            3. Виноват за многото постове.
                            Не съм целял изобщо да се заяждам, а колкото до обобщението си мислех , че пишем в технически раздел, където се изисква минимална подготовка, за да пишеш по-свободно. Грешката е моя!
                            10.3 степен на сгъстяване е някъде кум 12-12.5 бара.
                            Не може да се конкретизира, защото всички автомобили, поне масовото производство в Европа е по стандарта 95 октана безоловен и 96 оловен бензин.
                            По-старите стандарти са 76, после 83, 86, а през 70-те рязко се повишава компресията на моторите и дори в соц. измерението се започва с бензини 93 и 96 октана.
                            С преминаването на безоловен бензин, А-93 се прави опит да се замени с Н-92, а А-96 с Н-95.
                            Производството се оказва доста скъпо по тая технология. С новата Н-92 се оказва пълен боклук и просто няма автомобил, който да работи добре с него. Включително и ниско-компресионните мотори.
                            Така като стандартен се оказва Н-95. По-нискооктанав просто не се предлага.
                            Сега октановото число показва повече качеството на бензина, отколкото реалното му октаново число. Просто в това, което ни пробутват за бензин има не повече от 30-40% бензин. Останалото са просто пълнители.
                            За това мотори, които харчеха по 5.5 л/100 км. сега под 6.5-7 не можеш да ги свалиш.
                            Поне от 10 години не съм чул на мотор да му "чука аванса", тоест да има детонационно горене, независимо от предварението.
                            Ето защо, дали ще сложиш 95; 98 или 100 октана е все тая, просто защото цифрите не посочват октановото число, а просто са по-чисто гориво.
                            Или поне ние си мислим така!: Наздраве:
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              колеги мерси много

                              Comment

                              Working...
                              X